Radu Constantea a demisionat din funcția de președinte al FC Universitatea Cluj

FC Universitatea Cluj a rămas fără președinte. Radu Constantea a demisionat după ce echipa clujeană a ratat calificarea în play-off-ul Ligii 2.

”Consiliul Director, întrunit la sediul clubului marți, 30 martie 2021, a constatat vacantarea poziției de Președinte al FC Universitatea Cluj, deținută din august 2016 de Radu Constantea.

Consiliul Director va convoca în perioada următoare Adunarea Generală a Asociaților FC Universitatea Cluj, care va decide viitorul clubului.

Radu Constantea a avut, tot marți, o întâlnire cu angajații clubului, cărora le-a mulțumit pentru munca depusă în acești ultimi cinci ani și pentru sacrificiile individuale făcute pentru FC Universitatea Cluj.

De asemenea, Radu Constantea le-a mulțumit sponsorilor care au susținut clubul și al căror sprijin, moral și financiar, a permis FC Universitatea Cluj să se dezvolte ca organizație și să redevină un brand respectat și căutat în mediul economic”, afirmă conducerea clubului.

“Din poziția de președinte, îmi asum întreaga responsabilitate pentru neîndeplinirea obiectivului de a promova în Liga 1, acolo unde este locul Universității Cluj. Acest obiectiv rămâne valid și în viitor, având în vedere că FC Universitatea Cluj este în acest moment stabilă financiar, are un lot de jucători puternic și unit, un staff profesionist și o academie care crește jucători de mare talent, de care clubul trebuie să aibă grijă în continuare”, a declarat Radu Constantea.

”Acesta a precizat că FC Universitatea Cluj a reușit să termine anul 2020 pe excedent bugetar, depășind efectele nefaste ale pandemiei, care a lovit puternic în fenomenul fotbalistic și în companiile care investesc în acest sport.

De asemenea, un alt aspect care indică direcția sustenabilă de dezvoltare a clubului este faptul că, în concordanță cu planul asumat în 2016, FC Universitatea Cluj a reușit să mențină ponderea în buget a fondurilor publice la sub 38% în ultimii cinci ani, spre deosebire de majoritatea contracandidatelor la promovare din ultimele sezoane, unde fondurile publice reprezintă majoritatea covârșitoare a bugetului pe un sezon competițional.

În ciuda pesimismului și a stării de expectativă care au marcat anul trecut mediul economic, Departamentul de Marketing & Vânzări al clubului a reușit în 2020 să genereze, din sponsorizare și publicitate, cele mai mari venituri din ultimii cinci ani”, mai afirmă reprezentanții clubului, prin intermediul unui comunicat de presă.

Comentarii

comentarii

Related articles

Comments

Lasa un comentariu

Please enter your comment!
Prenume

seventeen + nine =

Share article

Latest articles

Simona Halep nu va mai juca în turneul contra Italiei, de la Cluj

Cea mai bine cotată jucătoare româncă de tenis de câmp, Simona Halep, va lipsi de la turneul din FedCup pe care România îl va...

FC Universitatea Cluj are un nou președinte

FC Universitatea Cluj are un nou președinte. Este vorba de Constantin Răduță, reprezentantul Universității Babeș-Bolyai. Constantin Răduță a condus Administrația Taberelor Școlare din Cluj, precum...

Universitatea Cluj trimite la 12 judoka la Campionatul Național U21

Campionatul Național de judo U21 individual și pe echipe are loc de astăzi și până duminică, 9-11 aprilie, la Poiana Brașov, potrivit U-Cluj.ro. De la...

Victorie la București pentru baschetbaliștii CS Universitatea Cluj

Baschetbaliștii CS Universitatea Cluj i-au învins pe cei de la ACS Artesania București, în cadrul Campionatului Național de baschet masculin Under 20. Scorul a...

Volei feminin: Universitatea Cluj joacă în turneu la Pitești

Voleibalistele de la ”U” NTT Data Cluj participă la primul turneu al fazei II a Diviziei A1 la Pitești. ”Fetele noastre fac parte din grupa...

Newsletter

Subscribe to stay updated.

Comentarii

comentarii